Muistatteko, kun sanoin, että teen tästä kokonaisen tarinan? Ikäväkseni kerron nyt rikkovani sen lupauksen. Tämä tarina on pahasti kesken, tiedostan sen asian, mutten kuitenkaan jatka enää. Pahoitteluni.

Syy? Päätin tämän jo jonkin aikaa sitten, koska vaikka rakastan fantasiaa yli kaiken, ei minusta ole sitä tekemään. Realistisuus on se minun juttuni. Tiedän kokemuksesta, että sitä on paljon luonnollisempi ja mukavampi tehdä.

Toinen syy on sellainen, jota en tahdo alkaa selittämään, koska tuskin kukaan minua ymmärtäisi ;) "Typerää", moni tulisi sanomaan. Olen kuitenkin aina ollut omituinen, joten ei tämä siltä kannalta katsottuna ole kummallista. Mutta nyt minä saan olla minä ja siitä olen iloinen! :'D

Tarinan kirjoittaminen ei jää, mutta jatkan sitä muualla, en Sinereiden parissa.

Hei hei, halit ja kiitokset kaikille! ♥♥♥